onsdag 28 januari 2015

En nära döden upplevelse...

Ok, så var ju nu den teoretiska delen av prövningen klar... Djeflar vad svår den var och vart fanns alla svaren i huvudet? Hela dagen har jag gått och småfnulat på fina svar och framförallt rätt svar.. När det så är dags sitter vi och väntar med spänd förväntan på de åtråvärda papperna. ..men då ska vi varva ner lite och massera magen en stund. Det var iochförsig behövligt i det läget.

Madeleine gick runt och delade ut papperna och så började jag läsa genom frågorna och poff... så var allt borta!!!!!

De fina bokstäverna som var nerstansade hade lika gärna kunnat vara uppåner eller bakochfram..

Men kaxig som jag är så började jag med fråga ett och två timmar senare hade jag svarat på alla frågor. En liten streckgubbe hade jag lyckats få dit och ett framochbak-svar också. Vi får tillbaka allt på fredag, men jag tänker fortsätta lära mig om yoga och fortsätta läsa i våra böcker. Mitt liv som Yogi har bara börjat och varje dag kan jag lära mig något nytt.

Nu ska jag hem till min Mary och mysa lite med henne, läsa boken om Militta vi fick igår och kolla på Farmen.

Namaste

Trasselmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar