onsdag 14 januari 2015

Det går framåt!

Ok, jag ska börja med att säga sorry att jag inte levt på några dagar.. jag har gått igenom en transformering från yogalarv och gått in i min yogakokong.

Vi är ny inne på dag 3 den andra veckan och det blir allt mer avancerat. Alla namn på poserna, asanas, är nästa steg för mig och det är lite nervigt.  Så ikväll blir det date med Marys cd-spelare och en kopp te.

Dagarna går så vansinnigt fort och jag märker hur jag mår bättre och bättre.  Mitt sinnelag har börjat lugna ner sig så planering för 2 veckor framåt kommer inte finnas längre utan det är att leva i nuet som är och det känns så skönt. Kroppsligt så märker jag en stor skillnad,  muskler poppar liksom upp lite här och där (bla gäddhänget är borta) och jag är piggare. Jag har tom fått höra att det strålar om mig.

Igår var jag med på 3 yogapass och DET känns lite i kroppen idag  somnade 21.30 igår och jag sov nog innan jag lade huvudet på kudden :-)

Jag är så glad att jag tog detta steg i mitt liv, denna utveckling är så positiv för mig.  Allt kommer bara bli bättre <3

Namaste

Trasselmaja

1 kommentar:

  1. Å, va kul att höra att du hittat något som är så rätt för dig!
    Kramar

    SvaraRadera