tisdag 23 december 2014

Unik låt med Death Team

Jag har fått förmånen att få lyssna till och recensera en rätt speciell låt, gruppen som gjort den heter Death Team och den består av Mayka Edd och Johen Rafael Tilli.

Du kan läsa mer om dem på deras hemsida Death Team. De har även en Fb-sida där du kan läsa mer om dem, gå gärna in och kika. Som alla stora grupper har de även instagram och twitter.

Jag tyckte låten var väldigt speciell. Det är ingen som jag skulle låta Mary lyssan till. Den målgrupp de vill nå ut till är, i mitt omdöme, en yngre grupp.. från 16 och uppåt. Jag tror att de har potential att blir stora i framtiden.

Gå gärna in på länken och lyssna på deras låt Fucking bi***es in the hood there.

Då detta är en utvärdering av låten får du gärna skriva om vad just DU tycker om låten.

Kram

Trasselmaja

1 kommentar:

  1. Nu har jag lyssnat på låten ett par gånger och jag måste hålla med om att den är speciell.
    Musikmässigt så är den bra, textmässigt har de lite att arbeta med.
    Men om man läser kommentarerna på Youtube så är den tydligen annorlunda och bra. :)
    Fortsätt i samma stil tjejer så kommer ni långt! (i rätt målgrupp)

    SvaraRadera