måndag 8 december 2014

Make up store´s spring 2015 Beauty show

Jag var på en av världens häftigaste visningar i torsdags. Det var Make Up Store som i samarbete med Polhem PR hade exklusiv visning av våren 2015 och den make up de visade var helt fantastiskt.

De klänngar de hade i modeshowen var riktiga konstverk. Var och en var uppsydd enkom för denna modevisning. Jag blev mållös för varje klänning och brudklänningarna var så vackra att jag lätt skulle kunna gifta om mig.







Make Up Stores vackra make up för våren 2015 är några av mina blivande favoriter med Champagne som är klassiskt enkel och Valentine som är eldigt röd och het. På stranden passar både Ocean och Colour in. De visade även sina nya fräscha borstar som kommer i vår. De makeupartister som arbetat med maken under denna show är bla Olle Johansson som hade Champagne och Elin Tonerud som hade heta Valentine  





Vi fick även gott att dricka och äta. Smakfulla snittar med skagenröra och pastejsnittar. Lite vin eller cider slank lätt ner. De bjöd även på lakrits/hallon-shots men det är inte riktigt min grej så de fick vara.



Detta var min absoluta favorit i inredningsväg. Tänk att få ge denna vackra kudde till Mary i julklapp :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar