onsdag 3 december 2014

Goodiebox från Living and Room.

För ett tag sedan var det tänkt att jag skulle vara med på ett event med Living and Room i kungsträdgården som tyvärr blev inställt pga sjukdom. Jag älskar ju deras produkter och att få träffa mina bloggare så jag vart lite besviken när det inte blev något.
Det bästa i allt är att det blev inte helt avlyst utan bara framflyttat :-) och som plåster på såret skickade de ut varsin goodiebox till oss som var anmälda. De är så oerhört snälla och generösa plus att de har så vansinnigt fina produkter. Janeth skickade med ett brev och detta var vad som låg i min goodiebox:

Rosa kudde med fjäder på
Underbart vacker fruktkorg
4 klassiska skålar
Samt lite småttågott.

Detta har helt perfekt för mig som är påväg att separera och på så sätt slipper köpa allt nytt. Det enda jag behöver köpa nu är tallrikar till skålarna och massa annat fint i katalogen som jag kommer behöva.  Tack än en gång Living and Room för de vackra presenterna.

2 kommentarer:

  1. Otroligt fina saker! Skålarna och kudden föll mig mite extra i smaken!

    SvaraRadera
  2. Du kan bok visning med Annelie Niehof, hon är jätteduktig. Jag har länk till hennes blogg.

    SvaraRadera