måndag 8 december 2014

Flytten är på G

Nu är förberedelserna för flytten igång. Jag var på vårat underbara IKEA igår och köpte på mig mer porslin och kikade på lite möbler mm. Jag har ju mina fina skålar, koppar och assietter från Living and room som jag bara älskar och något i möbel tar jag med mig hemifrån. Soffan från Danmark och bäddsoffan Hemnes tar jag med mig i möbelväg.. sen vet jag inte mer vad jag vill ha med mig.

Jag börjar ju ett helt nytt liv med mig själv. Jag tar denna möjlighet att hitta mig själv och att landa i mig själv efter året som gått. Det har hänt så mycket sedan jag var på Mullingstorp i november förra året att jag är en helt annan människa nu. Jag märker själv förändringarna och har nog inte vuxit i dom ännu.  Kan vara därför jag inte mår riktigt 100.

Jag har helt enkelt känslomässig växtvärk.

1 kommentar:

  1. Känslomässig växtvärk känner jag igen alldeles för väl. Visst, jag är bara 21 år gammal, men jag har också genomgått en hel del nu under året. Du gör ett otroligt jobb och tar väldigt starka och stora steg. Jag är så stolt moster <3 Lycka till med allt nu och om du behöver ett bollplank eller sällskap så ska jag försöka ta mig upp :) Kram.

    SvaraRadera