torsdag 18 december 2014

Fåfängans pris

Jag har nu testat Maria Nila's hårvax och det har varit fantastiskt bra. Lite klumpigt ibland men över lag har jag varit rätt nöjd. Vaxet är lättarbetat och håret blir inte tungt och faller ner som vid andra märken. Burken är rundad i botten vilket gjorde det mycket lätt att får upp det sista i botten.

Priset däremot har varit varierande på olika salonger, allt från 180 kr till 240 kr.

Nu är jag inne på att testa H&M's fibervax och det ska bli lite spännande. Det kostar 50 kr och idag när jag satte i det i håret var det väldigt speciellt. Det kändes lite som att ta en vaniljmousse i håret, men än så länge ligger det fint och prydligt.

Burken är snygg och när jag kommer till botten lovar jag att informera hur lätt eller svårt det är att få upp slatten.

Kram Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar