torsdag 13 november 2014

Vilken vecka...

Veckan började så bra förra torsdagen med en heldag på Mitt Kök och Min Hälsa. Två stora mässor som, tyvärr, har gått mig obemärkt förbi i flera år.
Jag var där med Marie och dum som jag var bar jag runt på min kameraryggsäck HELA dagen så när jag vaknade på fredagsmorgon var det bara Välkommen ryggskott.
Det blev en rätt lugn fredag kan jag säga, vid tolv hämtade jag Mary och sedan åkte vi och hämtade Marie och Ylva. Packade in ungarna i bilen och åkte mot Regnbågens barnkläder och deras underbara kläder och Jessica.

På em mötte jag och Mary upp T och sedan bar det av mot Göteborg, ni vet den underbara staden på Sveriges framsida. Vi skulle vara hos Linda hela helgen och T skulle på kurs i Varberg.

Så vart det måndag igen och Mary var sjuk.. febrig och go.. :-(

Idag är det onsdag och vi har precis varit på Aquaria med Marys klass. Ett ganska roligt ställe om de inte hållit på med renovering av hajtanken.

I skrivande stund står vi på bussen och är på väg till Marie igen.

Kram till er alla.. Det kommer mera...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar