onsdag 26 november 2014

Tävla med Sanningensrum och Me &I

Bilden lånad från Sofies blogg: sanningensrum.
Jag är med och tävlar om kalasfina kläder från Me & I. Det är Sofie med Sanningensrum som lottar ut i samarbete med Loppi.

Här är de kläder vi kan tävla om och de är av underbar kvalitet. Mary har i flera år använt Me & I och även jag har kläder från samma märke. Jag kan varmt rekommendera att du tävlar och vill du inte det kan du boka en konsultation via deras hemsida som du hittar här: Me&I

En Me &I - visning är hemma hos dig eller i annan lokal. En konsult kommer hem och visar alla deras underbar kläder.  Sen är det bara att välja och vraka för att sedan med spänd förväntan vänta på paketet som kommer inom en vecka.

Nu ska jag hålla tummarna att jag vinner den a underbara klänning till Marys kusin Alissa.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar