söndag 2 november 2014

Nu är den beställd :-)

Jepp, nu har jag beställt nästa år kalas till Mary. Hon valde tema Stylist och det känns rätt skönt att det är begränsat antal, annars är det lätt att det skenar iväg i antalet gäster.

Jag beställde från Elinskalaskasse och det är så smidigt. Mary fyller i september och jsg kunde beställa redan nu och med lite rabatt dessutom. Visst kan det låta dyrt och väldigt extravagant att beställa detta, men efter att ha räknat på det blir det inte dyrare än att gå ut i affären och handla.

I kalaskassen igår:
Tallrikar, muggar, sugrör, skedar, servetter, duk, dekorationer, bullar, tårta, godis, korv med bröd, ketchup och tårtljus samt present till födelsedagsbarnet.

Vill man ha kan man beställa ansiktsmålning, elbilar mm men DÅ skenar kostnaderna iväg. Detta kan man ordna själv med lite trix och knix.

Så vi tänkte ha pyjamasparty när Mary fyller 8 nästa år. Det är nämligen så fiffigt att man kan skriva vad man vill på banderollen som följer med i kassen. Tänk er tanken på 10 tjejer och hur kul det kommer bli.....

Det är tur att jag har 11 månader på mig att förbereda mig..hahaha


Partykassen från Elins kalaskasse. Bild lånad från deras hemsida.

2 kommentarer:

  1. Jag kanske kan komma upp och hjälpa till under övernattningen? Så du slipper ta hand om tio flickor själv ;)

    SvaraRadera
  2. Leni, du är så välkommen så.. :-)

    SvaraRadera