tisdag 25 november 2014

En god goodiebag


I måndags var jag ju på den årliga Mamagalan tillsammans med Sofie, Johanna och underbara Marie. Vad jag inte skrev om i det inlägget var den fina goodiebagen vi fick när vi gick. 

Den innehöll ett jättefint bakpaket från Lundby , ett härligt smycke från Glitter bodylotion till mig från  LdB samt hudkrämer från Sophielagirafe till Mary. Den innehöll även Funs från Pågen ,  en liten tandkrämstub från Collage,  mascara från Clarins,  doftolja från Elfa,  vätskeersättning från Resorb och fiskkryddor från Norsk lax. Det läsbara som låg i bagen var bla en Mama, receptböcker  från Norsk lax, Lundbykatalog och en folder från Elfa. 

Jag ska definitivt prova recepten från Norsk lax, jag och Mary älskar fisk och lax är en av favoriterna. Så i nästa vecka tänkte jag åka till Ica Maxi och köpa riktigt fin Salmalax. Den finns i 120 butiker i Sverige och var hittar ni här. Det ska bli så spännande höra vad Mary tycker om våran hemmagjorda sushi.
Hon är ju rätt då kräsen av sig :-)

Natti för nu så hörs vi.. kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar