torsdag 23 oktober 2014

StilaeVito - Geist.. så underbara.

Jag har precis kommit hem från ett så härligt event med Helena, och det var som alltid lika mysigt när hon håller event. Denna gången var det butiken Geist som samarbetade med Helena och jösses vilken mysig butik. Den var lagom stor och där fanns ALLT man kan önska sig som bloggare och inredare. Där fanns både inredning, ljus, dam- och herrkläder, smycken till dam och herr samt skor.. ja utbudet var helt underbart. Jag hittade en fantastisk skinnjacka från Jofama by Kenza, som was to die for ;-) och även en urläcker blus från Vila som det var hög vill-ha-faktor på. 

När vi kom dit fick vi lite tilltugg och drickbart. Sedan var det bara att mingla runt och jag träffade gulliga Lena och Linda som jag lärde känna på Mod och harmoni i Eskilstuna i augusti.

Där var även representanter från varje samarbetspartner tex. Busnel, Edblad, Flera märken som fanns i butiken är Hunkydory, Oddmolly, Vila, Selected femme, Lo-ika, Matteus, Voluspa, mm.



Lite gott från Lakrids by Johan Bulow, ett danskt lakritsmärke med den ljuvligaste lakritsen. Nu har de även en julkalender full med läckra överraskningar fram till jul.

Även lite inredning och kläder blev jag väldigt förtjust i. Denhär stolen kommer bli perfekt i min nya lägenhet. Eller hur?? ;-) Där fanns även ett gulligt liveband som spelade och sjöng för oss shoppingglada tjejer. De hette "Svärmorsdrömmarna" och var ganska roliga i mellansnacket.

Ännu mer godsaker, denna lampan var ju bara för söt. Tror dock inte att katterna hemma låter den vara för länge. Så den fick tyvärr stå kvar i butiken när jag gick. Någon annan glad inredare får köpa den som inte har katter. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar