söndag 5 oktober 2014

Saracecilia - Mysbutiken på Lidingö


Ute på Lidingö ligger en underbar liten söt affär som heter SaraCecilia. Jag var ditbjuden av Diana på event och när jag kom dit kände jag mig som lite hemma. Det är en mysig atmosfär och det fanns även sittplatser för en makar/pojkvänner som följer med som smakråd. Jag blev så glad av den jättemysiga stämning som infann sig av alla glada tjejer bland massor av fina kläder. Vi fick ett glas bubbel och sedan var det fritt fram att prova och mingla.




MYCKET hög vill-ha-faktor på denna väska och dessa skor.





Jag provade klänningar från Stockholmsklänningsfabrik och Jaschasthlm, de satt perfekt och var av den modellen att jag kunde ha både kängor och klackskor till. Den urläckra kappan kommer från Hunkydory.

Jag hittade även lite skor och ursnygga handväskor. Det är perfekt när man kan gå in i en affär och bli stylad från topp till tå av så kunnig personal och så bra service som de även har.

Efter en stunds mingel var det tävling och sedan droppade vi av för att åka hem. Jag kommer definitivt åka ut dit igen och köpa kläder till mig.








Tack för en fin goodiebag sponsrad av bla Vila, Smaka, Fazer, Tara, Lakritsfabriken mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar