lördag 11 oktober 2014

Lite smånervös..

Jag har precis mailat över bilder till en tjej i Nynäshamn som ska gifta sig om några veckor. Som ni säkert förstått så älskar jag ju att fota och det är något jag mår bra av. Så jag erbjöd mig att fota gratis mot att jag fick använda bilderna i en portfolio för framtiden.

Jag gick ju på bloggeventet, Lilla bloggdagen -Foto, för någon vecka sedan och fick riktigt blodad tand.  Så pass att jag funderar på att skola om mig till fotograf. Tänk att få jobba med sin hobby :)

Jag hoppa att hon gillar bilderna och att jag får deras förtroende att föreviga deras stora dag.

Kram Gunilla

1 kommentar:

  1. *håller tummarna*
    Du är duktig fotograf!
    (Om inte annat så...) Kan det ju inte bli värre än på ditt eget bröllop! (tyvärr)
    Kram syster MammaAnka

    SvaraRadera