måndag 6 oktober 2014

Lilla bloggdagen - Fotoevent del 2, foton

Det fotograferades ju mycket och i detta inlägget har jag valt att bara ha foton och lite text kring hur jag tänkte.


Jag älskar ju skor och här ville jag lyfta fram just skorna. Att ha hela människan kan vara fint men även detaljerna är viktiga att lyfta fram.


Detta var en av de sämsta bilderna, mörk och suddig. Motivet är det inget fel på men det var en okunnig och slarvig fotograf. Jag la inte ner något engagemang i bilden alls.



Vackra Tess djupt koncentrerad och helt inne i fotograferingen.


Selfie :-)


Naturligtvis började det regna under dagen och denna vackra bild fick jag när jag satt och tittade ut. Rätt ljus och tid....


Marlenes vackra Rosa Bandet-naglar och det vackra halsbandet från By Margerete


Jennys kamera och i förgrunden ser man rönnbären i min vas. Vacker och lite blurrig.


Annelie sitter och är djupt koncentrerad medans Tolle är avslappnad och jag älskar de kontrasterna. Tagen med mitt stora objektiv utan att de vet om det.


När jag ser denna bild kan jag höra vattnet porla och kylan i händerna, för mig som amatör är denna bilden full av liv och rörelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar