söndag 12 oktober 2014

Jag VANN!!!!

Åh, gud vad jag är GLAD!!!! Jag vann utmaningen om bästa bilden på Lilla bloggdagen - Foto och det känns helt otroligt!! Att jag av alla duktiga tjejer på denna kurs tog hem vinsten om fotoboken.. Jag kan inte fatta att det är sant. :-)

Den vinnande bilden är denna





Och jag kan för min vildaste fantasi inte förstå hur JAG kunde vinna.. Det är ju bara en bild tagen på en höft... men jag vann..

Jag är så glad att jag måste ringa min mamma även om det är sent..

Tack Tolla, Marlene och Annelie för inspiration den dagen och för en underbar kursdag.

7 kommentarer:

  1. Jättefin bild! GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!!
    Jättefin bild med djup och liv, inte undra på att du vann!
    *stolt storasyster*

    SvaraRadera
  3. Grattis, klart du vann bilden är ju jättefin.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera