tisdag 21 oktober 2014

Äntligen Dödsdansen. ..

Igår var jag med mina vänner från Lilla Bloggdagen på Maximteatern och såg Dödsdansen. Vilken fantastisk föreställning de har satt upp! Jag blev så tagen i går av deras skådespel och jag kände så igen mig i mitt eget äktenskap.

Dödsdansen innehållet allt man kan önska sig av en teater; kärlek, hat, passion, död och tårar. Jag stundom skrattade och stundom grät.
Hansson,  Endre och Persbrandt är tre oerhört starka skådespelare som höjer dödsdansen ytterligare ett snäpp. Jag verkligen älskade varenda minut och önskar att tiden inte gick så fort.

För er som inte går på teater så ofta kan jag varmt rekommendera denna. Den är värd varenda sekund av ditt liv och varenda öre i din plånbok.

Stort tack till Marlene och Annelie som ordnade så vi fick biljetter till denna underbara föreställning. Tack till Thomas Hansson,  Lena Endre och Mikael Persbrandt för en fantastisk föreställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar