fredag 24 oktober 2014

Hur ont gör det egentligen??

Jag sitter nu i Mod - gallerian och väntar på bästa Marie för vi har en tid för trådning av ögonbrynen kl 11. Just det... T R Å D N I N G.....
Vi fick denna tokiga idé att vi skulle testa när vi var i Liljeholmsgallerian häromdagen, det såg å lätt ut så.. ja, varför inte testa. :)

Så nu sitter jag här med min latte och våndas..

Såhär ser mina ögonbryn ut nu.. de är som små skogsdungar! Så jag hoppas de kan göra underverk. Jag vill ju ha snygga smärta ögonbryn..

Jaja, jag får ju känna om drygt en timme hur ont det gör....

Gör ett inlägg om hur det gick... om jag överlever. . Hahaha


2 kommentarer:

  1. Ja, va spännande att höra. Jag har aldrig vågat prova! Håller tummarna att det går/gått bra!

    SvaraRadera
  2. Uppe, nere, spelar roll?! Du är fin som du är ändå, med eller utan ögonbryn! ;)
    //KRAAAM nu åker jag till storebror över helgen! Storasyster <3

    SvaraRadera