söndag 19 oktober 2014

Healingkoden - mitt sätt att leva

I mitten av september gick jag en kurs som heter Healingkoden, den är på 2 dagar och den ger guidning och lär dig heala dig själv med hjälp av koderna. Linda, våran lärare har levt med koderna i flera år men det kommer ursprungligen från USA och det var Dr Alexander Lloyd som uppptäckte hur man kan aktivera våra energier i kroppen och få dessa i balans bara genom att koda.
Linda har kurser över hela Sverige och är idag ensam i landet om att lära ut koderna.

Gå in på hennes sida och kika för detta är något jag varmt kan rekommendera, dessutom kan  hela familjen göra koderna och tillsammans få balans.

Jag har själv märkt stor skillnad hos mig och fått ett inre lugn som  inte fanns tidigare. Jag kodar 2 ggr om dagen och snart är det dags att byta kod till gruppkod nr 2 som vi fick i samband med kursen.

1 kommentar:

  1. Berätta mer om hur du gör. Hur tänker du när du utför varje kod etc. Jag är intresserad, men tyvärr så finns inte så mycket beskrivet av andra på nätet. /Tobbe

    SvaraRadera