onsdag 8 oktober 2014

Fashion Train - Designerbutiken i Näsbypark

För några veckor sedan fick jag en inbjudan av Mgroup om att få åka med på deras Fashion Train upp till Näsbypark med Roslagsbanan. Jag tog med mig Marie och det är en av världens goaste tjejer. :-)

Vi mötte Malin och slog följe med henne på tågen, men även flera andra bloggerskor som jag lärt känna var där. På tågen, som var ett abbonerat gammeldags tåg, blev det modevisning av Wivica Oest och lite bubbel till.

När vi kom fram till hennes butik, Designers, så blev vi fotade och fick sedan lite mat och lite gott att dricka till. Jag ser med spänning fram emot bilderna...

Snygga Catharina, Malin och jag. Snygg pose vid tåget och i provrummet.
Tack till gulliga Marie som hängde med.

Här fanns allt mellan himmel och jord i klädväg. Jag hittade casualclothes, kläder till bröllop, dop och även fina hattar, smycken, skor och väskor. Jag köpte mig ett par underbara vantar som jag sneglade länge på innan jag slog till. Stackars Ewa fick känna sig lurad på dom, hon hade nämligen tänkt köpa dom så var jag där och snöt åt mig dom.. Förlåt Ewa. ;-)




Tack Mgroup för ett underbart och trevligt event. 

1 kommentar:

  1. Åh, jag har sett så mycket bilder därifrån och ni verkar ha haft en TOPPEN kväll !
    Ibland skulle jag verklige vilja byta livet i "värmlandsskogen" mot ett i storstan så man nån gång kunde tacka JA till alla roliga events ! :)

    SvaraRadera