fredag 26 september 2014

Mode Fashion Day Gina Tricot.



I morgon kommer det bli en full-rulle-dag. Jag ska hem till Marlene och hämta upp henne kl 10 och sedan ska vi till Operan för att gå på Fashion days med Gina Tricot.
Det värsta är att jag inte fått något bekräftelse-sms, men ett mail har jag fått så jag hoppas det räcker.

Det kommer bli lite mingel och mode samt att man kan få göra chokladmanikyr. Låter skumt men spännande.Mirian Bryant kommer uppträda samt att det blir modeföreläsningar av Hanna Sjöström, Caroline Sandström och Petra Tungården kommer berätta lite om höstens trender och Gina Tricot Limited Edition.
Mads Ziegler från Kranz & Ziegler är även där och kommer bli intervjuad. Spännande....

Det håller på ganska länge, men jag måste tyvärr gå redan kl 15. Världens bästa svärfar, min,  har 70-årsmiddag imorgon så det blir nog en trevlig avslutning på en bra lördag. 

Ni som känner mig och som vet att jag är sjukskriven undrar nog hur jag kan gå på event men inte jobba. Jag mår bra och får styrka av att träffa folk som jag känner tycker om mig och som jag mår bra tillsammans med. Jag är trött som en galärslav dagen efter men det är det värt.. ibland.

Jag har ju inte varit så intresserad av mode förut men har nu börjat inse att även jag kan ha Gina Tricot. Det är ett bra märke och de har massa fina kläder. Deras stickade tröjor är ju helt underbara, denna rosa är en tröja jag gott kan tänka mig till vintern under en fin jacka. 

Jag har ju nu bestämt mig för att jag ska ha kläder JAG tycker om och inte som alla andra tycker om och köper till mig. Tidigare har jag alltid lyssnat till vad alla andra sagt och tyckt, men nu är det slut på det.

Som sagt, jag ser fram emot morgondagen och allt vad den har att ge. 

Natti natti.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar