fredag 19 september 2014

Manliga släktet

Jag börjar bli rätt trött på det manliga släktet för tillfället. Jag förstår inte hur de tänker, vilken del av hjärnan de använder eller hur de använder den.
Vad jag har att berätta är ganska pinsamt faktiskt...

Under den sista månaden har jag på instagram, fb och även på LinkedIn  fått ganska skamliga förslag från män eller killar som jag inte har en aning om vem de är. Det är ju helt otroligt!!
Har de inget bättre för sig än att sitta och ragga på arbetstid? Och dessutom på någon som de inte känner och som är helt ointresserad :-D

Jag undrar mest hur alla dessa män/killar har tid och vågar hålla på. Rätt vad det är så lär de ju hamna i klistret, för alla verkar ju vara gifta eller sambos. Sen är ju då min fråga. .. vad ska de då med MIG till? Tvätta håret eller???

Står det "Billig och villig" någonstans på mina bilder eller på mina sidor? Sist jag kollade så gjorde det inte det. Detta är rätt jobbigt iom att telefonen är full med skit rent ut sagt.

Hur som haver, nu blir jag ju mer och mer övertygad om att män/killar är ju bara ute efter en sak och det verkar inte vara mina raggsockor direkt.  Och i framtiden får jag väl sätta en papperspåse med hål för ögonen när jag ska bli fotograferad. För det verkar ju vara det som de faller för.. alla gräsliga kort på fb och insta. För att göra en snygg avslutning tänkte jag lägga ut det fulaste foto i telefonen just nu....

Håll till godo:

2 kommentarer:

  1. Tyvärr är det många män som är desperata och känner de måste ragga via social medier istället. Ännu värre om de nu är gifta eller sambos, då borde de skämmas!

    SvaraRadera
  2. Det är ju just RAGG-sockor de har på sig, inte konstigt att de dras till dig om du också har RAGG-sockor på dig. ;-)
    Nä, de borde skämmas arslet av sig som raggar och flirtar med andra kvinnor när de har egna hemma, som de borde uppmärksamma mer!
    //Kram från syster i väst <3

    SvaraRadera