tisdag 30 september 2014

Event med familjetema - Sojka & Walles Event


-
I november ska jag och familjen, ja.. katterna får vara hemma, men vi andra kommer åka ner till Malmö över helgen den 29-30 och njuta av event, hotell och god frukost. Mary älskar hotellfrukostar så det passar henne perfekt. Hon kommer även vara med mig på eventet även om det inte är barnanpassat, men jag tror hon kan tycka det är kul ändå.

Det är Malmös största bloggevent som Sojka & Walles Event håller i. Dessa två underbara kvinnor, Sojka och Emelie, som styr upp allt är riktiga entreprenörer och två av Malmös största bloggerskor. Sjoka designar även snuttefiltar och Emelie är toppbloggare och skriver mycket om skönhet, familjeliv och entreprenörskap. Det ska bli kul att äntligen få träffa dem och spendera en hel dag tillsammans med dom och andra bloggerskor. Resten av helgen kommer gå till familjen och ta det lugnt.

Jag har aldrig varit i Malmö så det ska bli kul att åka ner. Det får bli en liten energisemester, för jag har märkt att jag får energi samtidigt som jag blir kroppsligt trött av eventen. Jag tycker det är skönt att vi åker hela familjen för då får jag lite avlastning samtidigt som jag kan njuta :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar