fredag 5 september 2014

En dag på stan..

Jepp, nu är det dags att besöka storstan  igen. Mams och paps vill in till Stockholm och shoppa lite. Vi ska även handla det sista inför kalaset imorgon.
De kom hit först vid 0 1 - tiden inatt så gissa om jag är trött idag. Överlever jag till måndag skattar jag min lyckliga stjärna. ;-)

De finns de i min omgivning som märker en tydlig förändring efter att jag hämtade min syster igår,  jag upplevs som mer stressad trots att jag inte märker det själv. Men jag märker ju att hjärnan går på högvarv  och att jag glömmer mer och mer. Bara jag inte glömmer vart jag bor är jag nöjd.. haha..

1 kommentar:

  1. Tack för en underbar dag på stan!
    Stressen ska du försöka släppa, vi (dina "gäster") är ganska självgående, så du behöver inte stressa upp dig för våran skull. Så länge vi har en säng att sova i och en mugg att fixa te/kaffe i så fixar vi resten själva. ;)
    Jag älskar dig min älskade lillasyster, mer än du anar!
    Jag skulle kunna röra upp himmel och jord för din skull!
    KRAMAR i massor!! <3
    //Din, numera inte allt för STORA, storasyster

    SvaraRadera