fredag 22 augusti 2014

Bad hair day.....

Jag har alltid varit rätt petig med vem som får peta i mitt hår och när jag bodde i Kungälv hade jag en superbra tjej som verkligen kunde mitt hår,  ett annat plus var ju att hon hade salongen i samma hus som jag bodde i.

När jag flyttade hit till Stockholm blev det ett rätt stort problem iom att jag inte kände någon alls här.  Så det blev bara att testa sig fram.

Idag har jag varit med om den gräsligaste frisör någonsin!!

Jag åkte ner till Port 73 för att jag ville klippa mig och skämma bort mig lite. Glad hågen förklarar jag för den manliga frisören hur jag ville ha håret klippt och sätter mig i stolen. I nästa sekund tar han fram trimmern  och börjar snagga mig i nacken.. PÅ TVÄREN.....
Sen var det bara rent katastrofalt.
Allt gick fel och jag var riktigt ful och blåst på 250 pix när jag äntligen kom där ifrån.

Som tur är så finns det en till salong i Port 73 så jag gick dit och bad en kvinnlig frisör om hjälp, en helt underbar kvinna som visste precis hur hon skulle rädda min frisyr och min dag.
1 timme senare och 300 kr fattigare var jag så snygg!!

Jag kan varmt rekommendera  denna salong och även Mary har klippt dig där och hon var jättenöjd hon också.

Kram till er alla och ta hand om er.



4 kommentarer:

  1. *Kastar bajs på rutan till första salongen*
    Men hörrö du, WOW vad fin du är i håret nu! :D
    Har inte sett dig så här korthårig sedan du gick i gymnasiet! Häftigt!
    *strör rosenblad utanför andra salongen*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså... det är storasyster som skriver, var visst inloggad på mitt Youtubekonto :D hehe!

      Simma lugnt sa ugglan!

      Radera
  2. Det blev ju riktigt snyggt! Nästan så man åker dit och klipper sig någon gång ^^

    SvaraRadera
  3. Tur att du blev nöjd tillslut kram Diana

    SvaraRadera