måndag 14 juli 2014

Stora och små beslut

Alla dessa beslut...
Vad man ska ha till frulle, lunch och middag, vart man ska åka på semester, var man ska bo mm. Varför är det så svårt att ta ett beslut?

Jag är i ett skede mitt i livet när jag går och grubblar över endel saker och vågar inte fatta några beslut, jag vågar inte göra några val... än. Ni må kalla mig feg eller ynkrygg, men jag vågar faktiskt inte än. Tänk om jag gör fel? Kommer jag klara av detta? Tänk om allt går åt helvete...
Dessa tankar mal i mig dygnet runt. Jag vill ju bara göra vad som är bäst för mig och min dotter.

Usch, alla dessa beslut....


Kram till er

2 kommentarer:

  1. Ibland måste man chansa för att lyckas! Ett dåligt beslut kan leda till ett mycket bättre också...

    SvaraRadera
  2. Vad skulle hända om du valde fel? Vad är det värsta som kan hända? Jag förstår att det känns skrämmande, men ibland måste man våga. Så länge man handlar utefter det som känns rätt just nu. Om det sen visar sig vara rätt i framtiden eller inte kan vi inte veta, men nu känns det rätt.
    Jag hoppas du mår bättre snart.
    Kram Helén

    SvaraRadera