söndag 6 juli 2014

En sak om dagen.

Igår låg jag och funderade innan jag somnade på att jag har alltid 100 saker att göra, varje dag!! Så jag har nu bestämt mig för att göra en sak om dagen. Möta upp någon för fika/lunch/middag och stanna vid denna enda träff och inte stressa vidare till någon annan eller något annat.

En sak om dagen....

Jag undrar hur länge jag klarar detta?? 

På ett sätt känns det skönt att inte behöva stressa vidare eller tänka på att klockan går i vansinnig fart, samtidigt som jag vill så gärna göra allt på samma dag och helst på samma gång :) Sån är jag :)

Idag fick jag gjort 2 saker, hem till L och sedan vidare till Mölnbo och M&M. Det kunde blivit tre min käre Marlene undrande om jag ville komma förbi på kvällsfilosofier och the, men jag avböjde... Jag hade ALDRIG orkat mentalt, och då är jag liksom inte helt med heller. Så för första gången sa jag nej, och det var lite konstigt för mig. 
Nu har det tur att det var Marlene, hon känner mig såpass väl men likaväl så fick jag dåligt samvete. Vi kommer ju ses i veckan istället men det är ju inte alltid man kan....

Nu är jag dötrött och ska sova, försöka åtminstone.....

Natti, natti :)

1 kommentar:

  1. Jag tar absolut inte illa upp, jag sa ju själv nej tack dagen innan :-)
    Vi ses när vi ses!

    SvaraRadera