fredag 6 juni 2014

Tre dagar efter operationen

Nu har det gått tre dagar och jösses vad jag har sovit. På tisdagen, samma dag som operationen, kom jag hem och sov 12 timmar. På onsdagen sov jag till kl 12 då jag gick upp, duschade och åkte iväg för att hämta Mary och sedan hem och lägga sig. Jag sov bort hela kvällen och natten...
Igår torsdag tog jag mig till mig och åkte ner till Anouk en sväng och tog en fika.... Lite dumt kanske iom att jag mådde fruktansvärt illa och hade grymt ont i magen. Förlåt Anouk att jag var så osocial ;)



Idag, tre dagar senare är jag trots smärta och illamående, är jag så oerhört glad att jag gjorde operationen. Jag kommer förhoppningsvis slippa mensen i framtiden och kan göra vad jag vill när jag vill. Det ett lyxproblem kan många tycka men för mig har det varit en plåga att inte kunna gå vissa dagar utan att behöva tänka på extrakläder, extra underkläder och alltid ha extra bindor med mig i väskan. Nu kan jag bara slappna av och bada när jag vill och ha vilka kläder jag vill när jag vill :) Yippie!!!


Nu ska jag se på Nationaldagsfirandet med min älskade dotter. Skriver mer om operationen senare..
Puss

2 kommentarer:

  1. Jag sa ju att det skulle kännas lite och att du skulle hålla dej lugn... men snart är du som vanligt igen :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :D Min syster hålla sig lugn? *fniss*

      Radera