fredag 18 april 2014

Skärtorsdagsshopping i Överby



Igår vaknade jag hos mams och papi efter att ha sovit som en gris. Men visst är det konstigt att jag känner mig som en liten flicka när jag sover hemma trots att det är 22 år sedan jag flyttade hemifrån..

Vi hade ju liiiite tråkigt hemma och beslöt oss för att åka upp till Överby, där har som ALLT!!! Så jag, Mary, mamsen och Helen drog upp och gick runt lite och kikade. Vi har ju Elisabets students framför oss och marys första skolavslutning, så det vart mycket kläder att titta på. Jag hittade endel jättefint på H&M men det passade inte för unga fröken. Jag har ju klänningar hemma att ha på student, man varför är unga fröken så svår att handla till???
Ingenting passar ju :(

Som ni ser i kolleget hittade hon iallafall en påskdräkt som passade till viss del, synd bara att hon inte kan ha den :)
Sen tyckte hon att vi var rätt tråkiga och långsamma på H&M, men hon sysselsatte sig på bästa sätt... speglar funkar alltid ;)

Sentomsider kom vi hem och välkomnades av Albin, mams och papis gästspelande hund. Han bor i normala fall inne hos grannen, men de är på semester nu så då bor han här. En riktig liten kelgris...

Nu ska jag in på Ullared med dessa galningarna, så vi ses sen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar