fredag 7 mars 2014

Postsäcken från Skimmelgården...

Min nya postsäck från Skimmelgården 


logo

Skimmelgården, nätbutik med lantlig & rustik
känsla och bland de lägsta priserna på nätet.



Jag gjorde ännu en investering idag. Jag köpte en jättefin gammal fransk postsäck från 1910-1930 som låg och hade gjort sitt hos förra ägare. Jag tror den är jättefin och kommer passa bra hemma hos mig. Jag köpte den av Erika som har Skimmelgården, en butik med underbar lantlig inredning på sin hemsida och jättebra service. Har inte bestämt mig än om jag ska ha den som bordsduk eller som väggprydnad. Får se vad jag lägger in för bild här på bloggen framöver. Läs gärna Ericas blogg där hon skriver om inredning och sitt jobb.

Det fanns även mycket annat som jag ville ha från Skimmelgården, bla en antik glasbehållare med 6 glas i och ett armband med peace märke i strass. Helt underbara saker och det är så svårt att inte beställa allt på en gång.. haha...

Jag vet inte om hon har gårdsbutik men har hon det lär jag definitivt åka dit och planera för mitt framtida hem. Mycket fint fanns det som sagt :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar