tisdag 18 februari 2014

Krusenbergs Herrgård och Kvinnan i fokus 2014 Del 1



Ingången till #Krusenbergs Herrgård


Tänk att det redan är tisdag och det har gått 3 dagar sedan jag var på Kvinna i fokus 2014 och Krusenbergs Herrgård. Diana och Pernilla hade gjort ett jättejobb med underbara föreläsare och fantastiska utställare.


Vi fick bland annat höra om Ida Josefin som har ADARAMAGAZINE - Din bloggtidning på nätet. Hon drömde om att bli skådespelerska i USA men det slutatde lyckligtvis med en blogg som blev ett magazin på nätet. Ida Josefin är ung tjej som visat att man kan lyckas med vad man än drömmer om bara man ger sig sjutton på det. En fantastisk underbar och trevlig tjej med djävla anamma ;-)



#Ida Josefin
Sedan var det underbara Lotta som är lika målmedveten hon om sin väg från att vara förskollärare till att idag ha en underbar blogg och som även ger ut böcker.En bok hon har gett ut är "Mitt liv på landet: Fyra årstider. En kvinna vars föreläsning är något av det underbaraste jag varit med om. Hon bjöd på sig själv och sitt liv :-) Jag kände en sån otrolig inspiration av henne och blev så glad av hennes sätt att vara.



               Mitt liv på landet : fyra årstider
Underbara Lotta och hennes bok #Mittlivpålandet:fyraårstider.
Efter Ida och Lotta var det tre företagspresentationer av Stureplanskliniken, My Store samt Millitus Medical
 
 
 
 
Denna ponchon från #Garderåb blev jag så kär i och VILL HA!!!!
 
 
Marie som har #My Store
 
 
.
 
 



Vi fick testa make up från Bare Minerals och vi kunde även köpa mineral makeup från IDUN. Vilket jag naturligtvis gjorde :-)


  #Idun Mineral makeup.

Jag köpte även en nagelfil med en lite kristallödla på, en Pfeilring Glasfil med livstidsgaranti. Kristallerna är äkta Swarovskikristaller och den är så vacker.. Hoppas bara mina naglar blir lika vackra nu :-)

Annelie N var där och visade sin underbara inredning från livingandroom, där fanns mycket jag ville ha.. bla denna underbara kudde och halsband. Jag kommer framöver ha ett homeparty där Annelie kommer visa endel av sitt sortiment.








 
Våra underbara goodiebags var fyllda med allsköns läckerheter: Isländsk lakrits, sötlakrits, en vattenflaska från Eva Solo, schampo från PHC, hudkrämer mm.... Det ska bli så kul att få testa och blogga om alla produkterna.
 
 
 
Goodiebag #1
Goodiebag #2








Fram på eftermiddagen blev det även modevisning men den skriver jag om i nästa inlägg.. får ju avsluta med en cliffhanger.. hahah

Det var en underbar dag med massa fint att lyssna till, klämma och känna på och goodiebagen var helt fantastisk..

De sponsorer och utställare som var med är följande:
GARDERÅB
SMÅ IDEER,
CHILL NORWAY
MILITUS MEDICAL
AMANDA EGILSON
LANTLIV
RAPIDE BROW BAR,
LINE BY MARIA,
FREDRIKADESIGN
VICHY
ÅHLENS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar